Časté otázky
Co jsou Slevy.cz?
Slevy.cz je internetový portál s dlouholetou tradicí, který se vždy specializoval na vyhledávání a ukazování zajímavých aktuálních slevových nabídek. Internetový portál Slevy.cz vznikl s cílem soustředit co nejvíce informací o speciálních cenových akcích, slevových kupónech, uvedení nových výrobků a kolekcí na trh a dalších možnostech výhodného nakupování na jednom přehledném místě.
Pro ještě větší požitek z nakupování se slevou jsme se rozhodli rozšířit naši působnost a aktuální slevy nejenom vyhledávat a ukazovat, ale rovnou dát možnost našim uživatelům výhodně slevy nakoupit prostřednictvím slevových kupónů přímo na Slevy.cz
Jsme nesmírně rádi, že vám tuto službu můžeme nabídnout právě na jedinečné a velmi snadno zapamatovatelné adrese www.slevy.cz
Jak funguje nakupování na stránkách www.slevy.cz?
Pokud vás zaujala nabídka slevy a chcete ji využít, klikněte na tlačítko KOUPIT. Vyberete si platební metodu, zadáte nezbytné údaje a zaplatíte. Pokud je nabídka aktivována (zakoupil si ji minimálně požadovaný počet zákazníků), systém vám, po přičtení částky na náš účet, vygeneruje kupón, který vám pošle do e-mailu a přidá do vašeho uživatelského rozhraní (pokud jste registrováni, což doporučujeme).
Musím použít svůj kupón ve stejný den, kdy si ho koupím? Dokdy platí?
Ne. Většinu našich nabídek je možno využít v průběhu celého roku. Přesné datum, dokdy kupón platí, je vždy vyznačeno přímo na kupónu a také v podmínkách u každé konkrétní slevové nabídky. Po individuální domluvě s poskytovatelem slevy je většinou možno kupón uplatnit i po době jeho platnosti. Doporučujeme ale vždy dobu platnosti dodržet.
Proč firmy jdou s cenou svých nabídek tak hodně dolů?
Jednoduše řečeno pro firmy, které slevy poskytují, je to v první řadě reklama. Slevy - to je jedna ze základních forem marketingu, možnosti jak dát novým zákazníkům na vědomí, že moje firma existuje a je dobrá. Firmám tedy v prvé řadě nejde pouze o zisk z většího počtu zákazníků, ale je pro ně zajímavý i počet zcela nových lidí, kteří chtějí jejich služby využít. Mělo by jim záležet na tom, aby o jejich aktivitách vědělo co nejvíce klientů a aby jim poskytli takový servis, že se rádi vrátí - tentokrát již bez slevového kupónu.
Co když ztratím slevový kupón?
Nic se neděje, pokud jste tedy na Slevy.cz registrovali. Přehled všech svých objednávek včetně kódů kupónů naleznete ve svém účtu v "moje objednávky" po přihlášení. Vždy je samozřejmě dobré si svůj kupón pečlivě uschovat, pokud vám ho někdo zcizí a vyčerpá, už s tím nic neuděláme.
Mohu koupit slevu pro někoho jiného?
Ano. Slevu lze koupit komukoliv jako dárek. Slevový kupón přijde obdarovanému na e-mailovou adresu, kterou při nákupu zadáte. Do e-mailu můžete napsat i věnování nebo osobní vzkaz. Na kupónu se neobjeví ani částka, ani výše slevy....dokonce ani Slevy.cz tam vidět nebudou :-).
Je nákup na Slevy.cz bezpečný?
Ano. Používáme zabezpečenou platební bránu GoPay. Žádné informace o vašich platbách neshromažďujeme, dokonce je ani nevidíme - pouze se dozvíme, že je zaplaceno.
Je možné dostávat upozornění na slevy e-mailem?
Určitě! Pokud si kliknete na "dostávat nabídky e-mailem" na hlavní straně. Můžete si dokonce zakliknout, o jaké město nebo o jaký druh nabídky máte zájem (ubytování, jídlo, atd...)
Proč je výhodné se registrovat?
Máte přehled nad svými zakoupenými kupóny. Můžete dostat dárek k svátku nebo narozeninám. Můžete získávat výhody pro stálé zákazníky a jistě přijdete i na další výhody. Zaregistrovat se se opravdu vyplatí.
Zákaznická podpora - potřebujete poradit nebo pomoci? Neváhejte nás kontaktovat
e-mail: pomoc@slevy.cz
tel: 733 710 665 (pondělí až pátek 9:00 - 17:00)